Startförbud 29/7

Startförbud på banan 29/7 mellan 10 – 11:15

Publicerat i Okategoriserade | Kommentarer inaktiverade för Startförbud 29/7

Banan abonnerad 10/6

Lördagen den 10:e juni är banan är abonnerad och startförbud råder mellan kl 09:00 – 18:00.

Med vänlig hälsning,
Styrelsen

Publicerat i AEGK informerar | Kommentarer inaktiverade för Banan abonnerad 10/6

Banan abonnerad 3/6

Lördagen den 3:e juni är banan är abonnerad när Alfta Innebandy har sin sponsorgolf hos oss.

Startförbud råder mellan kl 07:00 – 15:00.

Med vänlig hälsning,
Marknadskommittén

Publicerat i AEGK informerar | Kommentarer inaktiverade för Banan abonnerad 3/6

Premiär för damkommitténs golfspel – uppdaterad info

PREMIÄR  FÖR DAMGOLFEN

vi välkomnar er till en gemensam uppstart MÅNDAG 5 JUNI kl 16.30.
Många är kanske lediga denna klämdag men skulle du komma lite senare så hör av dig så  ser vi till att lotta in dig i en boll som går ut bland dom sista.
Vi börjar med gemensamt spel och lottar bollarna innan start, det blir en tävlingsform i lag, reglerna presenteras på plats.
ALLA kan vara med oavsett hcp eller hur länge du spelat, så känn dig inte skrämd av att vi kör en lagtävling.
Vi avslutar med fika och information om kommande säsong.
Hoppas du kan komma!

Lägger även med en information från klubben angående ett arrangemang i samarbete med Bollnäs golfshop och deras golfpro Dan Barsk.

Dan kommer till vår bana och har med ett urval av shopens sortiment till förmånliga priser. Dan erbjuder även lektioner, samt en närspelskurs, för mer information eller bokning av lektion/kurs ta kontakt med Dan på pro@bollnasgk.com

Dan finns på Alfa-Edsbyns golfklubb:
Söndag 4/6      9-17
Måndag 5/6     10-16
Tisdag 6/6        9-13

En sista fråga gällande ansvar för tävlingen som vi i damkommittén ansvarar för på Söndag 4/6, kan du tänka dig att hjälpa till med något så hör av dig till någon av oss.

Ser framemot en ny trevlig säsong med er – V Ä L K O M M E N

/ Damkommittén
Paula, Margareta, Erika och Cattis

PS har ni idéer / tankar om hur vi kan utveckla damgolfen tillsammans eller vill vara med i damkommittén så kontakta oss gärna!
Paula Ståhlberg, paula.t.stahlberg@gmail.com 076-116 6989
Margareta Johansson, anna.margareta.johansson@gmail.com 070-4755643
Erika Thalén, thalen@helsingenet.com 073-0318560
Cattis Hedström, catharina.hedstrom@gmail.com 070-3039406

Publicerat i Damerna | Kommentarer inaktiverade för Premiär för damkommitténs golfspel – uppdaterad info

Rangen är öppen

Rangen är öppen så nu är det fritt fram för alla golfsugna att slå några hinkar för att träna upp svingen.
Rangebollar inhandlas med kort i bollautomaten.

Väl mött på Alfta-Edsbyns Golfklubb!

Publicerat i AEGK informerar | Etiketter , | Kommentarer inaktiverade för Rangen är öppen

Info till AEGK’s damer

Damkommittén har sammanställt lite information om den kommande säsongen.
Klicka på länken här under för att komma till informationen.

Dam

Publicerat i AEGK informerar | Kommentarer inaktiverade för Info till AEGK’s damer

Årsmöte

Årsmöte för klubbens medlemmar genomförs den 18:e april.
Plats Kitchen i Alfta kl:19:00.

Kaffe och smörgås efter mötet.

Välkomna

Publicerat i AEGK informerar | Kommentarer inaktiverade för Årsmöte

Betalning av medlemsavgiften 2023

Nu finns spelavgiften och medlemsavgiften upplagad på mingolf.se
Detta innebär att det inte skickas ut en pappersfaktura via post.

Det nya IT-systemet från golfförbundet gör att varje medlem får en egen faktura som då ligger inne på mingolf.se Avgifterna är reglerade utifrån den medlemstyp man tillhör.

Betalar du via Swish eller betalkort så aktiveras ditt medlemskap direkt.

Har du problem att logga in på mingolf.se?

Golf-id och lösenord, du kan begära ut ett nytt lösenord genom att klicka på glömt lösenord

Har du glömt ditt golf-id hör du av dig till joakim@skogstekniska.se

Instruktionsfilm hur du betalar via mingolf.se

Publicerat i AEGK informerar | Kommentarer inaktiverade för Betalning av medlemsavgiften 2023