Boende

Om du som gäst söker boende så kan Alfta-Edsbyns golfklubb rekommendera boende på något av Woxnadalens (Alfta-Edsbyn) två hotell eller på campingplatsen i Alfta som alla ligger några minuters bilväg från golfbanan.

För den som vill finns även alternativet att bo på någon av dom öppna Hälsingegårdar som finns i närheten. Mer om detta samt ytterligare boenden i Woxnadalen finner du nedan.

Alfta Gästis

Alfta Gästgiveri i Alfta är ett hotell med personlig service och härlig atmosfär. Här hölls den första konferensen redan år 1711.

Hotellet har 33 rum fördelat på 2 byggnader. Samtliga rum har toalett, dusch, TV och tillgång till trådlöst nätverk. Stor frukostbuffé ingår i samtliga logipriser.
Hotellet är helt rökfritt.
Receptionens öppettider mån-fre 7,00-17,00

Telefon: 0271-120 10
Mobil: 073-504 90 00

Vid bokning av golfpaket uppge Alfta-Edsbyn Golfklubb för att ta del av ett förmånligt erbjudande

Hemsida: Alfta Gästgiveri

Edsbyns Hotell

Hotellet har 25 rum med sammanlagt 50 bäddar. Rummen är allergi och handikappanpassade. För er som har husdjur finns det tillgång till 3 rum på en separat våning.
Alla rum är ljusa och trevliga med TV, dusch samt WC. Vi kan också erbjuda gratis trådlös internetuppkoppling för våra gäster. Vi har även 2 fullt utrustade konferensrum.
Hela hotellet är naturligtvis rökfritt.

Telefon: 0271-212 40

Hemsida: Järnvägshotellet Edsbyn

Alfta Camping

En härlig campingplats alldeles vid stranden av Voxnan och några minuters promenad till butiker och service i Alfta. Alfta bad och camping är centralt belägen i vacker natur vid Voxna älv.

Campingen har 50 platser varav 24 är el-platser. Servicebyggnad med tillgång till kök, dusch, toalett samt latrintömning, husdjur är tillåtna.

Kontakt information: Alfta Camping

Ytterligare boenden i Woxnadalen

För den som vill uppleva lite mer finns det ett antal vandrarhem samt öppna lant- och Hälsingegårdar att tillgå. Mer information om detta finner du under länken nedan.

Hälsingland Turism